måndag 17 maj 2010

Söndag massage och mystur

Tror M hade lite träningsvärk efter gårdagens aktiviteter, med galopp och allt. Eh jag hade träningsvärk iaf...
Så först masserade jag honom lite på min hobby nivå. Släppte dock en hel del grejer i ryggen och M såg verkligen ut att njuta.
Efteråt tog vi en riktig mystur ut i skogen barbacka bland fågelkvittret. Det enda som var lite challenging var eftersom jag så redigt hade släppt på lite grejer i hans rygg så i uppförsbackarna använde han verkligen ryggen och den jätte runda ryggen blev om än ännu rundare och ja, tyngdlagen tog ut sin rätt, undra just hur jag ska göra för att sitta kvar bättre. Men jag ramlade inte av iaf utan ett stadigt mantag var lite handy.


En trött M efter massage och tur i skogen i skymmningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar