söndag 30 maj 2010

Fredag Aramis

Lekte med Nisse en ganska lång stund på kvällskvisten. Han är verkligen intressant! Men det kändes idag som om poletten ramlat ner och han börjar förstå Friendly vs Driving och han kan vara mer LB. Han slappnade verkligen av för Friendly in motion med sticken, lite kul. :) Han är väldigt smart och han har verkligen lärt mig vikten av "Who moves who" vilket jag tror är jätteviktigt att vara observant på med honom och även Marksman som gärna vill få mig att "dansa" : )
Nissen och Pallen har också gjort mig mer observant på mitt luddiga kroppsspråk i sideways vilket Marksman stått ut med så snällt, men never ending setf improvement så kan det nog förbättras med M med, Hm bättre kvalitet skulle jag tro! ;))


Det blommar och är lummigt i min trädgård <3


Jag har även planterat lite blommor ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar