lördag 22 maj 2010

Onsdag Back to Business

Den nya Aramis ska jag hjälpa till och leka lite med eftersom hans matte är gravid och han behöver sysselsättas, så jag har tänkt att leka med honom till en början för att sen kanske även rida.
Så på morgonen så lekte jag med Aramis och han är en sån spännande individ! Boundade mest och gjorde även Friendly in motion. Han är lite stel i vä bak efter att han hade gått omkull för några veckor sedan men vi tog det lugnt, det syntes mest när han skulle gå över lastpallen som är lite upphöjd.

Sen red jag Marksmans Skritt, halt, rygga pass i ca 15 min, upprepade flera gånger för att få till det och han var superkänslig för bara viktfördelningen i min kropp tillslut så det var lite kul! Ska komma ihåg att göra detta även sen när vi inte kör det som program, kan ju använda det i uppvärmningen. Han blir så jämn och fin i kroppen när vi är klara, står paralellt med frambenen och bakbenen eller hur man nu säger..?


Jag och M moosade lite innan vi red, behövde ju fixa till gräsmattan lite ;))

Sen på em satte jag 450 granplantor... pust det är jobbigare än man tror i tryckande värme...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar