tisdag 25 maj 2010

Back on track

Igår fick jag så äntligen tag på ett passande Back on track täcke till Marksman : D jag har använt ryggvärmaren till och från under vintern och det har gett gott resultat! Så jag tyckte det var dags att kosta på ett täcke!
Så jag borstade och pysslade lite med honom och sen moosade vi lite, han har ju semester... ;)






Marksman kliar väl valda delar ;) bara liiiite LB

Lekte även med Aramis, han är så rolig, han har nu lärt sig weawe pattern nu eftersom jag gjorde det med honom i förrgår för första gången :O snacka om att lära sig fort! Friendly in motion var också mycket bättre, mer accepterande för beröring med sticken nu! Överhuvud taget var han mycket lugnare från början till slut under vår Playsession. Det är fantastiskt intressant att leka med honom!

2 kommentarer:

  1. Funderar oxå på ett Back on Track-täcke. Tycker du det verkar värt pengarna? Rätt dyyyyra ju...

    SvaraRadera
  2. Ja de är dyyra men det har verkligen hjälpt min häst som är så stor och har lite problem med cirkulationen och ryggen osv. Jag har haft ryggvärmaren sedan i höstas men tyckte den var lite bökig trots jag sytt i kardborren i täcket han använde den med. Sen blev den så varm (stoppning i ryggvärmaren plus ett täcke att fästa den i) nu när det går mot varmare tider. Köpte mitt på Hööks för de hade 20% på hela sortimentet så det gjorde ju lite på priset...
    Men jag kan rekomendera nättäcket som jag tycker är bra!

    SvaraRadera