måndag 17 maj 2010

Fredag Lek med Marksman och Palle

På kvällskvisten blev det lite lek med Marksman först, gjorde lite Liberty igen, han var mer motiverad att vara "med" mig än att springa runt, så det har nog gjort nytta! :) Så jag tog hans ide att vara med mig så vi gjorde lite Close up som frambenssprattel och Sideways över en upprätt stående tunna.
Det är precis att det går med magen över tunnan ;)) Ha ha hans klaustrofobi är nog ganska minimerad nuförtiden.

Eftersom Palles matte hade åkt till Tyskland så fick jag tillfälle att Playin around med honom lite, vilket jag självklart tog tillfället i akt!
Med Palle gjorde jag mycket Friendly game in motion tills han hade "låst upp sin hjärna" (från RB Introvert till LB Introvert) och börjat tänka... När han väl har gjort det så går det mesta lätt och det gäller bara att balansera så han inte blir för dominant. Men genom att leka med telefonstolpen ständigt ivägen så fick han se sig för vart han gick och då var han mer konsentrerad :)


Sicken liten Darling ;)

Sen åkte jag upp till mamma för att leverera ett stycke Chokladask, eftersom hon opererat sig och allt ;) Stannade där till Lördag eftermiddag och det var mycket trevligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar