lördag 8 maj 2010

Checka av inför helgen

Fredag blev det förberedelser för helgen då Fröken E kommer imorgon igen och grillar oss!!!
Så en sen Fredagmys kväll i stallet med M och friserade till honom lite blev det enda. Men han kom i galopp ända fram till mig i hagen idag så det kändes som det var dagens bästa gärning! Han var före sina båda hästkompisar också, då skall icke förglömmas att den ena är en travare med vinnarskalle så till den milda grad, men M bara acksade lite extra och han vann! <3  Jag blev så glad och lättad av flera anledningar att M visade sådan gnista och kom i full fart till mig!

Igår torsdag då jag checkade av lite vad jag hade först på marken, med bensprätt- gick sisådär... och red med halsringen, det känndes ovanligt bra mer som vanligt att rida med tränset faktiskt, en glad överaskning! Dock så var det lite svårt att hålla ihop mig och M så det blev lite flackt men what a heck! det är ju Freestyle :P Kommer en liten filmsnutt snart.

Onsdag blev inte så mycket gjort, bara lite mys med M.

2 kommentarer: