måndag 19 april 2010

Zone 5 på vallen

Idag gick vi ner och lekte lite på vallen. Blev mest Zone 5 lite trav och galopp, tänk om man kunde fixa till galoppombyten på det här viset... dream... Men jag har gjort det en gång för något år sedan när fröken E hade hjälpt mig att fila på det i några dagar. Men sen föll det liksom ifrån ett tag och sen var det visst bortglömt.
Th filmade mig idag och jag tyckte jag var så grov och konstig i mitt kroppsspråk mot M så jag får nog fundera lite på det. Fröken E kommer något till oss också inom de närmsta veckorna så kanske att jag kan få lite tips om hur jag ska göra.

Moosade lite efteråt

Försökte fixa en liten filmsnutt men jag har något skitprogram i datorn (inte W Movie Maker) som la av när jag nästan var klar... jag hade inte sparat.
Men eftersom det blåste storm ute idag och jag egentligen inte känner mig så bra eftersom jag har haft mer eller mindre ont i huvudet en vecka nu så är jag glad att jag gjorde något med Mr M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar