fredag 30 april 2010

Lite barbacka ridning

Tror det bor en hackspett i min kamera :)



Igår torsdag blev det först lite frambenssprätt träning och dutt i dutt, lägger ut film sen när det har förbättrats lite... ;) Men det hände grejer igår så jag hoppas snart poletten rammlat ner :D

Sen tränsade jag och red lite barbacka typ finesse, han kändes jättefin men kors vad jag har ridit för mycket med sadel ett tag för jag var lite ur balans ibland och då självklart så kan jag inte begära att M ska gå strålande för jag är klumpig. Men intressant att filma för det kändes värre.. ;) Jag verkar dock vara lite ur min Comfort zone eftersom jag tycker jag rider så mycket i höger varv, vilket är lite lättare för mig och M. Men jag har klippt bort lite vänster varv för filmen inte skulle bli så lång, men Hm How interesting.

Men men nu vet jag vad dagsformen är iaf, bara träna vidare.
Hursom LOVE my horse! För han är så tålmodig och kämpar på trots jag är klumpig barbacka <3

Ser ut som kommentar länken har försvunnit..? Får inte fram den heller men tror det fungerar att trycka på inläggets rubrik om ni vill lägga en liten kommentar :)

2 kommentarer:

  1. Det är väl detta som kallas True Unite. Helt underbart! Mångar kramar till dig och Marksman. Mamma

    SvaraRadera
  2. Tack mamms, vet inte om vi är där "yet" ;) men det känns otroligt bra iaf! Looove min lilla häst!

    SvaraRadera