fredag 23 april 2010

Genomkörare som gav inspiration

Igår och idag har vi haft lite privat träning för Fröken E och jösses vilken nytändning och inspiration det gav mig, det kändes som det var precis vad vi behövde nu. Hon sa åt mig att det är nu jag ska börja med lite mer kul grejor med M för vi har rätt mycket som vi gjort genom tiderna och jag har kännt lite att jag inte riktigt vetat hur jag ska börja de här spännande sakerna!
Men jag tror Marksman tyckte det var jättekul att lära sig nya grejor för det var ett tag sedan jag lärde honom något som är en samling av ingredienser som när de sitter kan bli till något nytt, det mesta andra är mer förfiningar och vidareutveckling av det vi redan kan.

Så ett helt underbart dygn har det varit, eh blev inte så lång sömn i natt men vad gör väl det! Får se vad jag och M kan åstadkomma här framöver med lite övning ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar