torsdag 15 april 2010

Mys

Ikväll blev det bara lite matte hobby massage för Marksmans del. Det känns dock som om det gör lite nytta för han börjar andas helt annorlunda och sucka och ha sig... Men men inte som när A-C masserar förståss, men mysigt var det!

Imorgon tänkte jag att det skulle lekas lite, för vi får ju finfrämmande i helgen av Fröken E! :)) Ska bli så kul!


Hoppas vädret snart är såpass pålitligt att jag kan plocka ut fönstret och Marksman kan kika ut!
Emma Hagman tog bilden för något år sedan

2 kommentarer:

  1. Härligt det låter för Marksman med massage :) Det tackar man ju inte nej till själv och säkert inte hästen heller :) Vart har du lärt dig massera häst? från din hästmassör? Vore kul att lära sig det lite för hemmabruk. Men att borsta är ju också det en slags massage för hästen så det är inte att förglömma =)

    SvaraRadera
  2. Jag är jätteintresserad av massage, punkter (i både västerlänska och österlänska metoder). Jag gick en Friskvårdsutbildning för människa för några år sedan och då blev jag diplomerad Massör (Svensk Klassisk Massage) på människa, men jag masserar mest på hästar och ibland på bekanta.
    Sen har jag sån tur att A-C (hästmassör) bor på gården där Marksman bor så hon har lärt mig lite, ibland får jag läxor efter hon har masserat och sen laborerar jag själv på Marksman som mest bara tycker det är skönt!

    SvaraRadera