torsdag 8 april 2010

Kvällsridtur

Ikväll sällskapade jag och Marksman med A-C och Sigge, Th och Palle när vi red ut en sväng. Det är så roligt att kunna sticka ut tillsammans allihopa! Vi skrittade i ca 30 min på grusvägen.
Marksman var jätte fin, lite samma känsla som jag hade innan han blev knackig... hjälp hoppas jag kan bevara det den här gången och att han låter bli att snubbla på tröskeln...

Gammal bild på Joody

Jag och Th tog en promenad med hundarna innan vi red, kul för Joody att gå ut med andra hundar. Så Joody och Beda gick med mig och de såg så glada och nöjda ut!
Men när J och B skulle bada i bäcken så flög min digitalkamera ur påsen jag hade den i och rätt ner i bäcken, var sig inte riktigt lik efter det men jag skyndade mig hem och la den under Luftvärmepumpens fläkt och sen när jag kom hem lite senare hade den återhämtat sig, därav inga foton från idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar