fredag 9 april 2010

En bra dag

Jag hade en bra dag igår, myste och skrotade på lite. Fick besök av Nicola med sina två barn som ville leverera ett jattefin kort som hon hade ritat, är från ett foto på Marksman som Sofie fotade i somras! Helt otroligt gulligt!



Sen på kvällen red jag en sväng med Marksman, srkittade mest men galoppade en bra bit som han tyckte var jätte kul! Han har lite myror i brallan... det bara kokar i honom, vill så gärna lägga av några bockar.. ;) Men på ett snällt vis. Jag hade med Th som rastade hund och tänkte hon kunde ta några kort men min kamera hade inte så bra batteri...

Sen kom "extra familjen"  på besök till mitt lilla torp, men fins det hjärterum så finns det stjärterum! Jag fick ett kanonfint trädgårdsbord och två stolar av dem som blir helt perfekt att sitta och fika vid i vår/sommar!  Ganska snart hoppas jag!
Sen åts det smörgåstårta så det stog härliga tider!

En underbar dag, TACK så mycket alla ni som förgyllde den med er närvaro eller tankar och hälsningar!

Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Antar du hade fødelsedag? GRATTIS till dig!
    Vad mysigt det låter med dina ridturer. Længtar tills vi har kommit så långt!

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket!
    Ja det är så härligt att jag och Marksman bara kan ut och ha det kul tillsammans och vara helt trygga!
    Loove my horse!

    Jag är alldeles övertygad om att du är på god väg!

    SvaraRadera