måndag 30 januari 2012

Vinterfoton

Mycket plugg nu och jag känner mig almänt trött. Igår lekte jag lite med M en snabbis och han var så duktig min lilla Mr. Det var lite väl mörkt så jag ville inte provköra min teleskopic stick för jag tror inte M ser den så bra när det är mörkt. Idag blev det uppdrag fotosession under stallampan. M var fotogenetisk som vanligt men det är inte helt optimalt att fota när det är mörkt ;)


Ibland är det bra med en människa med hund och spark ute för att få lite resning på Mr ;) Han var dock hur cool som helst när de passerade och jag blev lika chockad igen på hans vakna men orädda beteende. Något har hänt till det bättre med min reaktiva häst. Hm interesting... Häromdagen mötte vi snöplogen och det tog han också med beundransvärd ro.

3 kommentarer:

  1. Kul att få se bilder på din fina häst. Det är ju alltid svårt att få rättvisa bilder på svarta hästar. Det är nog tack vare den vita bakgrunden han syns så bra. Han ser inte ut att ha så mycket vinterpäls (om jag jämför med mitt "lurv"), trots Mr:s ålder o klimatet han bor i.

    SvaraRadera
  2. Åhh vad snygg han är ! Jag tycker att det har hänt något sedan jag såg honom sist :) Som du säger, smalare och mer muskler ! Din reaktiva häst trivs väl i Norrland kan jag tro.

    SvaraRadera
  3. Vad ni är gulliga. Mr har ändrat sig både kroppsligt och mentalt. Han har ganska mycket vinterpäls men det syns nog inte riktigt på bilderna. Det är helt klar svårt att fota svarta djur.

    SvaraRadera