onsdag 11 januari 2012

Tacksam

På trettondag jul var jag och Marksman ut på en riktig mystur i det fantastiska månskenet! Det var en magisk kväll och Marksman var magiskt pigg när vi galoppade och bockade fram barbacka genom snölandskapet! Jag är så glas och tacksam för min älskade häst! <3


Ett litet försök att föreviga ögonblicket som var mycket ljusare och häftigare i verkligheten.

Jag är så tacksam för andra saker på hästfronten och jag försöker påminna mig själv att mycket av det jag nu upplever har jag bara kunnat drömma om! Ingen nämnd och ingen glömd...


2 kommentarer:

  1. Ja det är en sådan lättnad att ha tentorna gjorda alltså! :)
    Ja jag höll på att fundera på om det kanske var stressen som orsakade nackspärren. Det kan nog mycket väl vara så!

    Å vad härligt kortet såg ut! Jag saknar hästarna och ridningen så mycket! :(

    SvaraRadera
  2. Jag förstår att du saknar hästarna!

    SvaraRadera