måndag 16 januari 2012

Omformad Marksman

Igår tog jag in Marksman och borsstade och myste med honom bara. Hittade ett broddtramp i karleden höger bak... Hm undra vem som gjort det?! De har nog roat sig. Såret var inget att oroa sig för nu iaf. Han har ändrat sig jättemycket i kroppen och jag är mest glad för att hans ben inte behöver bära lika många kilon längre. Han är så söt min lilla gubbe. Försökte ta en bild så man ser hur han ser ut lite i kroppen men det var lagom lätt. Hehe det blev en som såg hyffsad ut men då har han en grep som sticker upp ur rumpan... Haha inte lätt att tänka på allt. Jag har varit allmänt avslagen på fotofronten och jag vet inte varför. Det kan vara för att jag har så mycket i huvudet och har lite stresspåslag så jag kanske inte kan ta ögonbliket och fota lite vilket jag tror är ett bra sätt att stanna upp på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar