måndag 2 januari 2012

20 på årets första dag

Cheers to New Year and another chance for us to get it right.

Oprah Winfrey


Så fantastiskt mitt i prick för mig så jag snodde den från Elisabeths status på Fb. Det blir mitt löfte till mig själv nu på det nya året att inte vara så hård mot mig själv och då känns det betryggande att det kommer fler chanser för då behöver jag inte grubbla om dåtiden! Looking forward to it!

Nyårsafton var rolig och i gott sällskap. Jag kan inte låta bli att tänka att förra nyårsafton så jobbade jag hela helgen och nu såhär ett år senare ser mitt liv helt annorlunda ut i flera bemärkelser. Förändringarnas vindar har verkligen blåst i mitt liv det gångna året och jag är så glad för att jag vågade ta stegen!

Nyårsdagen bjöd på hästlek först nere hos L och Catch och sen uppe hos Mr Marksman. Det var så kul att se förändringarna idag! Jag håller på med ett litet program för att förfina sidewaysen med Marksman och det börjar ge resultat såhär fjärde dagen... What a coincidence! nooot...

Marksman såg ut som en liten snögubbe dagen till ära som han räknas som 20 åring trots att det är över sju månader till hans födelsedag. ;) Inte klokt att han hunnit bli 20 år! Jag är så tacksam för min älskade gubbe som nu varit en del av mitt liv i 13 år. 
Det är lite svårt att fota i mörker med reflexer på täcket... ;)

2 kommentarer:

  1. Gillar ditt citat !
    Vad kan en 20 åring önska sig som fyller år hela året !

    SvaraRadera
  2. Ja det kan man fråga sig. Vägen till hans hjärta går genom magen så något ätbart kanske? ;)

    SvaraRadera