måndag 16 januari 2012

Tacksam

En dag som denna som går till historien som dagen då Rolf-Göran Bengtsson fick Jerringpriset! Jag tror tacktalen på galan gjorde så jag började fundera lite över mitt liv och mitt stora intresse i livet nämligen hästarna! I tacksägelsernas tecken så vågar jag mig på att skriva några rader om vad jag är tacksam för just nu! Jag kliver lite ur min Comfort zone...

Jag har reflekterat en hel del sista tiden men eftersom livet går på högvarv och jag känner inte riktigt att jag hänger med själv. Ibland behöver jag nypa mig i armen som när jag läser fina omnämningar som gör mig så enormt tacksam och glad! Det ger mig extra inspiration att dela med mig till andra. Tack fina människor som skrivit så fina ord!

http://lenazblogg.blogg.se/

http://lusitanoqsen.blogspot.com/2012/01/det-ar-aldrig-for-sent.html


Framförallt TACK Marksman! Foto: Emma H

Jag är även tacksam för min familj och de fina människor jag har omkring mig. Idag tänkte jag speciellt på att jag uppskattar närheten till pappa och de stunder vi får i vardagen som nu är möjliga. Jag önskar dock att det geografiska avståndet skulle vara mindre till andra...

4 kommentarer:

  1. Ja vad underbart att han vann! :D Satt och höll tummarna hårt hemma i tv-soffan! :)
    För övrigt så kom jag att längta till sommaren när jag såg den där härliga sommarbilden på dig och Marksman :) Kram!

    SvaraRadera
  2. <3 Till er alla! Ja sommaren är underbar men snart är vi där ;)

    SvaraRadera