torsdag 12 januari 2012

Skola och hästar

Dagen började med information på skolan så nu rullar det igång igen! Jag känner mig taggad och vill det här jättemycket för det är bara två kurser kvar nu! Det blir intensiva veckor eftersom jag kommer att läsa på ca 200% men det blir nog bra!

Efter skolan racade jag och gröna faran upp till stallet där jag och A lastade S och åkte ner till ridhuset. Extra ryttaren skulle träna och det var väldigt kul att se. S är som en dröm att lasta och jag blir lika förundrad varje gång hur enkelt det kan vara. ;)

Igår när jag och S var ute en sväng på kvällskvisten träffade vi på busräven igen som följde med oss en bra bit. Räven busade och hoppade precis bakom oss och jag var måttligt imponerad. Det gick bra och S brydde sig inte. I övrigt körde de omkring med en skotare som hade röjt bort hängande grenar efter lillvägen men det brydde han sig inte heller om. Jag blev imponerad av S och glad att han var så cool!

Bästaste Marksman i nattstass, idag fick han äta morötter och bli pussad på. Imorgon ska han få pedikyr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar