måndag 5 juli 2010

Ögat bättre

Marksmans öga var mycket bättre redan på fredagen, knappt svullet alls. För Ulle som tog ut honom på torsdagen sa att det hade varit så svullet att han knappt kunnat se något... Men det är ju tur att de är så bra människor i stallet som bryr sig!
Så min slutsats är nog att han fått en rejäl smäll inte i ögat, tack och lov, men brevid/framför av grimman när den pajjade eftersom det gick ner så fort så tror jag det! Så jag är tacksam att det gick så bra som det gjorde. Konstateras kann dock att repgrimmorna och repen håller bättre! Savvy Tools ;)

Så på fredagen tog jag det lugnt med honom ändå, tänkte att det kanske var lite ömt ändå runt ögat... Vi lekte lite i hagen, gjorde snurren, lite öppna och både han och jag börjar komma på hur vi ska göra för att få till slutan från zone (4) 5 med ett rep... Sen hittade vi en stor sten som jag blev lite för direkt line för jag ville få till ett bra foto så jag tog väl lite ur jonom hans try men sen när jag retretade lite i min tanke stoppade undan kameran.. you name it... så gick det bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar