måndag 3 oktober 2011

Härlig helg

Slutet av veckan har bara sprungit iväg men så är det när man har trevligt. Det har hunnits med mycket och helgen har spenderats i goda vänners sällskap. På fredagkvällen tvättade pappa av transporten som mer såg ut som en svamp innan. Vilken skillnad det blev!

Såhär fin blev den...


Det här var taket före och efter tvätten...
Marksman känns så fin och det är så roligt att rida honom. Ikväll var vi ute på en kvällstur i mörkret men himlen var ljus så det gick bra ändå. Jag är så tacksam och glad för min lilla älskade M och att han känns så bra hitintills. Igår provade jag att rida S för hans matte ska åka bort en vecka nu så jag ska rida honom lite. Ååååå vilken härligt känslig kille, jag gillar honom redan. Det är alltid lika intressant och lärorikt att rida andra hästar.

Jag hade gärna varit i Järbo i helgen på Ewa Angantyrs kurs men det var lite för mycket med skolan att göra för min del så det fick gå före men jag tror jag missade något...


Stallkatten är så söt. Igår intog han utkiksposten uppe på skullen för att hålla koll på allt som försigick nere i stallet.


Mina tankar finns dock hos en nära vän...

4 kommentarer:

  1. Vilken skillnad! Får lite dåligt samvete att jag inte gått ut med att jag skulle åka ned. Bestämde mig så sent så det blev aldrig av att fråga runt. Om hon kommer upp igen till våren och M och du är igång så är det absolut något för er.

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du säger det! Jag vill gärna vara med på M men tiden fanns inte denna gång ens för att åka och titta. Ha inte dåligt samvete för min skull iaf för jag visste att jag inte skulle få ihop det så jag kollade inte runt heller om någon av er skulle åka.

    SvaraRadera
  3. Om jag inte fattat fel så är hon på gång hit nång gång till i vinter redan.

    SvaraRadera
  4. Åååå det låter spännande. Menar du Elisabeth B? Jag vill såklart rida för både Ewa och Elisabeth!

    SvaraRadera