lördag 15 oktober 2011

Lyx och Auditionfix

När jag kom till stallet nu ikväl var allt fixat och klart, LYX! Tack A och B! Jag myste och borstade lite på Mr M vilket var precis vad jag behövde efter en heldag av plugg.Inlämningsuppgiften för distanskuren är insänd så nu är det bara att vänta på respons.

Jag har filat lite på min Freestyle Audition och försökt hitta någon bra musik på YouTubes gratisalternativ. Nu har jag nöjt mig så det får bli så. Alla papper är färdigskrivna och jag som trodde jag hade en scanningfunktion i min skrivare fick inse att jag hade nog inte det... Ja ja ska se om jag kan fixa fram en scanner eller en fax. Nu vill jag sända in min Audition iaf. Den har ju lagrats i tre månader så det är på tiden. Lika bra att få ett utlåtande iaf. Jag vill ha min gröna string! ;))

3 kommentarer:

  1. Jättetrevligt!! Hästen ser så belåten ut och du rider så bra.

    SvaraRadera
  2. Det är klart att du ska ha din string! Bara inledningen är värd en :) och som E säger du rider så bra och hästen är med dig. Håller tummarna.

    SvaraRadera
  3. Ja ni är verkligen värda den gröna stringen!!! Verkligen roligt att se, ni är så samspelta och musiken tyckte jag passade perfekt. Kram, Maria

    SvaraRadera