onsdag 12 oktober 2011

SAMSPEL

Igår blev M vaccinerad för idag var sista dagen.... oooops! Smidigt med en veterinär som kom hem till oss och tog alla hästar på en gång! Vet hade även fullt mobil utrustning såsom röntgen och ultraljud vilket känns bra att veta för mig som inte tycker det är så kul att åka med Mr.

Idag kom L och jag visade lite på hur Parelli kan se ut och vad jag och M håller på med. Det var verkligen nyttigt för mig att tänka sammanfattande och överskådligt för vad som är grundstenarna och vad jag ville föra fram. Jag kom på att SAMSPEL är ett magiskt ord för mig för att jag ska kunna höja och sänka energin i M bara genom min egen energi. Detta i samverkan med kommunikation för att kunna flytta honom uppåt, neråt, höger, vänster, fram och bak som Mr Parelli himself brukar prata om. Mycket trevlig dag som gav mig mycket och M var så nöjd efteråt!


Lägger upp ett välkänt favoritfoto i brist på nya ;) Foto: Emma H.

Idag bytte pappa till vinterdäck på min bil! Oj vilken lyx att få det gjort bara sådär! TACK papps!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar