måndag 24 oktober 2011

Tagelarmband

Har lite mycket med skolan just nu men det ska nog bli bättre hoppas jag. Bara att beta av bit för bit!

Jag har dock klämt in lite Marksmantid och när jag har ridit på ridbanan så har han känts aldeles fantastisk i galoppen. Han hänger ihop bättre och varje galoppsprångsprång är ett runt och fint språng med så mycket bättre bärighet än han tidigare har haft. LOOOVE! Jag är så fantastiskt tacksam att jag får uppleva det här med min älskade M! Hade varit kul att se om det ser ut som det känns genom att filma det så jag får försöka ragga upp en kameraman/kvinna ;)


M med sin "mate" S som solar i hagen.


Förra veckan fick jag en glad överraskning genom att mitt armband av Marksmans svans var klart och jag tycker det blev så fint. Det är Nina Sparr som har gjort det och jag kan intyga att det är superfint gjort. Det känns så kul att ha ett armband av hans tagel. <3 My beloved friend!

Om någon vill ha ett tagel/hårarbete så kontakta ateljesabina@gmail.com


1 kommentar:

  1. Hihi, vad roligt att du hittade den - och att det var just när jag skrev det inlägget! Är allt bra med både honom och dig?

    SvaraRadera