tisdag 11 oktober 2011

Modig Mr M

Det känns att det går mot kallare tider för det blir inte särskilt varmt på dagarna nu. Ikväll tog jag och M en ridtur i den krispiga luften. Han var så duktig min lilla gubbe när vi var ute på grusvägen i mörkret kom en stor pick up med en stor släpvagn bakom oss som körde förbi och M stod så snällt och väntade tills den åkt förbi. Jag blev så stolt och glad över honom för han brukar reagera på större åkdon men han spände sig inte ens idag. Sen travade och galoppade vi lite ute och han kändes pigg och framåt så det var en mysig tur.


Bild från i helgen när jag var ute och red i dagsljus ;)

Idag har jag tvättat mina dunjackor så jag ska vara rustad inför vintern. Tacksam för hjälpen av P och M att torktumla dem så de blir fluffiga och varma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar