fredag 14 oktober 2011

Höstigt hamstrande

Idag när jag kom till stallet så hade min kära kusin fixat så jag hade två tränshängare! Vilket jag blev väldigt glad för. Sen blev det spånhämtning så nu har vi fyllt på lagret för en tid framöver. Jag tror att det finns en liten hamstergen i de flesta hästägare eller iaf i mig ;) det är skönt att veta att man har det hemma.

Jag har fixat ett "rida ut träns" till vänster och det andra att ha i paddocken. M tycker verkligen om KK Ultra betten och jag har tränsbettet när jag rider ut och bridongen i paddocken när det är lite mer finlir. M har börjat slurpa så häftigt på bridongbettet när han går bra i paddocken så den känslan vill jag behålla för han är så mjuk och det är min uppfattade bild om den givna munnen som Phillipe Karl kallar det.. Jag är galen i Bling-Bling på pannband <3


Gjorde något husligt idag också genom att hämta in persiljan och frysa in den. Jag gillar persilja så mycket så det är väl hamstergenen igen som blivit tillfredsställd ;) Den doftar och smakar så gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar