måndag 17 oktober 2011

Halkigt

Tack E och E (och ni andra som påtalat det) för de fina komentarena till mitt inlägg om Auditionen! Ibland är det så skönt att få lite pepp! Så nu är jag verkligen laddad att skicka iväg den. Fantastiskt vilka bra förslag jag fick via Fb efter mina försök att få in dokumenterna med min skrivare. En fax och scanner fanns närmare än jag hade kunnat tro så det får nog bli den lösningen eftersom jag saknar datorsavvy att föra in filerna i ett ordbehandlingsprogram eller så fungerar inte mina gratisversoner så bra?!

Idag har vi hämtat hö så nu finns det för en bra tid framöver! På vägen upp till stallet fick jag känna på värsta sortens frosthalka.... Ooooooops..... Det gäller att anpassa hastigheten efter väglaget! Efter några ofrivilliga bakdelsförflyttningar av bilen så rätade vofflan upp sig så det är jag tacksam för! Pust.... Nu är det alltså bekräftat den årstiden som jag kör som en lus....

Efter trevlig och spontan samvaro med stallmaffian så red jag och J en sväng. Vi hade tänkt rida i paddocken men den fick lite vård idag så det fick bli att rida ut istället. Men det gick bra också! Det förhöjer hela turen att ha så bra ridsällskap!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar