tisdag 1 november 2011

Heldag i stallet

Idag blev det en heldag i stallet vilket var väldigt mysigt. Varm choklad och ostmacka efter att vi varit ute i flera timmar var pricken över i. Jag red M lite på eftermiddagen och kunde helt klart konstatera att min långhåriga myskoxe till häst behöver klippas för han var sjöblöt i svett efter lite trav och galopp. Jag ska försöka åtgärda det här i dagarna när det är lite varmare.

Igår kväll kom Furbergskan och Apollo och de stannade över natten vilket var väldigt trevligt att träffas!

Jag väntar fortfarande på svar från Auditionteamet hos Parelli och jag tror jag kryssade i fel ruta på medlemsskap för jag visste inte vad Silvermedlemsskapet motsvarade i det nya systemet. Så jag får kanske vänta längre än jag borde men men...


Idag behövde jag lite sommarbilder så det fick bli dessa från kursen för A-C i Juli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar