onsdag 2 november 2011

Lyxigt att bli Makeupad

Idag var det hovslagaren som gällde för Marksman så nu är han fin om hovarna och vintern kan komma när den vill för vi är vinterrustade! Det känns skönt att det är fixat. ;) Sen pysslade jag lite i stallet så M fick vila från ridning idag.

M äter lunchhö i sin fina täckeskjol ;) Det går så lång ner på hans ben så det ser ut som han är en väldigt liten ponny.

På eftermiddagen hade jag en riktigt lyxig stund när L gjorde en Makeup rådgivning på The Body Shop. Jag har nog aldrig kännt mig så lyxig som när jag satt där! Jag blev mycket nöjd med resultatet så nu är det bara för mig att bevisa att jag lärt mig något och fortsätta på egen hand.

En liten bild på Makeupen nu ikväll. Men det är lite klurigt att ta kort på sig själv.

5 kommentarer:

  1. Men med dig som är så väldans söt kan det inte vara någon större konst att se förtjusande ut!

    SvaraRadera
  2. Hihi vad du är gullig! Jag fick väldigt bra hjälp med färger och produkter av L idag!

    SvaraRadera
  3. Det är inte bara färgerna som är fina, håret ser ut som en annons också. Söt som socker är du!

    SvaraRadera
  4. Oj jag rodnar och tackar ödmjukast!
    Jag har hovslagare Per Ellingsson som skor mycket noggrant och bra!

    SvaraRadera