söndag 27 november 2011

Första advent

1:a Advent och julstämningen kommer som ett brev på posten eller skänk från ovan om man så vill! Det är så fint ute med all snö! Tänker på de i södra Sverige som har storm och elende! Idag blev det lite adventsmys så en liten bildbomb på det ;)


Julgrupperna som jag och M knåpade ihop idag ;)


Jul i vårt hus ;)


Marksman var lite blöt efter allt snöande idag. Han fick lite läskigt öga på bilden men det beror på blixten i kameran. Idag precis om sista tiden har vi mest skrittat och det barbacka eftersom sadeln fortfarande är inlämnad och det verkar inte gå så fort... Men det är mysigt att rida barbacka <3 Idag busade M och krullade halsen och studsade lite i en uppförsbacke... hehe, han kollar min balans! Jag tror snön gör gott för hans ben och han verkar gilla det här underlaget bättre än det hårda knagglet som varit tidigare. Det är jag glad för!

4 kommentarer:

  1. Jättefint!
    Blir så mycket mer ombonat så fort det kommer upp lite lampor.

    Kramiz

    SvaraRadera
  2. M ? Har Marksman gjort julgrupper. Hi hi / M

    SvaraRadera
  3. Hi hi oj nej imte Marksman. Sorry! Det var en kvinnlig tvåbening jag menade denna gång med M. Jag och mina förkortningar ;)

    SvaraRadera