lördag 12 november 2011

Månskensritt

Igår lekte jag och M på det som var en ganska frusen ridbana. Det blev en snabbvariant av träning eftersom jag ganska handy bara red iväg på hans utetäcke som är begåvat med reflexer ;) Well well vi gjorde det bästa av situationen och han var lyhörd så det var jag nöjd med. Tränade specifikt på övergångarna mellan öppna och sluta med porqupine av repet. Sen lattjade vi lite och han var duktig och hjälpte mig upp när jag ganska osmidig i dunjacka och full reflexmundering gjorde lite halvhjärtade försök till uppsittning på halsen på honom. Han försökte verkligen och efter några försök så gick det. ;) En eloge till Mr M han inte tröttnade på mig <3 Eftersom det var fullt månsken och väldigt ljust så red vi genom skogen både bort och hem och det var så mysigt.


Min lilla mysfarbror <3

Idag har jag mest bara pluggat och Marksmans lyxiga residence har fixat all markservice så jag har inte ens varit dit. LYX! Tusen TACK!

Jag skulle göra sista slutprovet på min distanskurs idag men då var provet borta?? Finito inget prov?! Panik eftersom det var idag det skulle göras men vad mer kan jag göra än maila min lärare, kolla i helgen om provet återuppstått och ringa på måndag. Jag tränar mig på att tänka i banor att det som är utom min påverkan ska jag inte stressa över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar