torsdag 3 november 2011

Gjort en pudel

Idag har det varit en sån seg dag som det är ibland, iallafall i min verklighet. ;) Men när jag väl kom till stallet så inverkade det på sitt gamla vanliga upplyftande sätt. Först red jag Charmören i paddocken och han är så otroligt annorlunda att rida mot Marksman så det är verkligen lärorikt. Han var ganska pigg men helt klart resonabel och stundtals kändes han jättefin!

Sen gjorde jag en pudel av Marksman ;) Nu ska han förhoppningsvis inte svettas lika mycket. Jag klippte halsen och ner till bogarna nu till att börja med. Hoppas det räcker och att han får mer ork och inte blir lika sjöblöt i svett.


Min lilla pudel <3 Jag tror jag har lite smuts på kameralinsen för M har ingen ljus fläck vid virveln ;)


Han är förvånadsvärt svart där jag klippt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar