tisdag 8 november 2011

Överanalysera

Ibland känner jag mig så efterklok mest hela tiden. Som om jag inte riktigt kommer på vad som ska sägas förän efteråt. Det är lite jobbigt och speciellt när det är i betydelsefulla sammanhang. Vissa saker behöver förklaras ytterligare men utan att mista sin storhet och den gränsen är väldigt hårfin. Ibland är det inte så lätt att vara lite för tänkande som jag är och analysera det mesta för mycket.

Marksman känns fortfarande lite trött och har inte alls den energi han har haft i flera månader tidigare. Han är ju klippt nu men han blir fortfarande svettig så jag vet inte om det beror på att han blir varm eller något annat. På tal om att analysera för mycket... Det är ju varmt för årstiden så kanske att det kan ha att göra med det? Han är ju inte purung min älskade lilla Mr.

Red lite i paddocken i lördags och han känns fin men får lite soppatorsk ibland. Men när han är uppvärmd så känns det bättre. Idag var jag upp till stallet på förmiddagen innan skolan och red en sväng ute och det är verkligen underbart med dagsljus! Travade och galoppade lite och han tände till lite vilket kändes bra att han bjöd på det.


Mr M idag när jag kom till stallet <3 Väldigt dekorativt med spån i svansen. ;)


Igår söndag fick jag tillfället att vara tävlingsskötare åt det här stiliga ekipaget som även dagen till ära kammade hem vinsten i 1 metersklassen! Grattis igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar