fredag 4 november 2011

Level 3++ Freestyle

Nu har jag mitt Level 3 inom Parelli! Tjohooo det är en dröm som har gått i uppfyllelse att jag och Marksman har kommit hit. Jag är så glad och tacksam!

Jag fick Level 3++ på min Freestyle Audition och jag blev helt chockad. Responsen jag fick av Kristi S. Smith var:

Very nice! This is a beautiful partnership. Just keep doing what you are doing. As you move

towards level 4 be sure that you are looking for a way to "wow" us. You are well on your way! =)

Ha ha jag kan förstå att de vill se mer WOW för Level 4 men då behöver vi kunna göra flygande byten så det får bli senare... ;)  Jag hade de flesta kryssen i L3++ såklart men L4 på Flexion, Technical, Technique och Focus. Nu är det bara att vänta på den gröna stringen. Undra om jag får en blå då också för den har jag ju aldrig fått tidigare eftersom jag inte avlagt något prov för L2? Det lät lite väl materiellt men jag ser hur som hellst fram emot den gröna ;) människa som jag är och som gillar cheers and appreciation som Pat brukar säga något i stil med.

7 kommentarer:

  1. Grattis!!
    Det var ni värda.
    R ska få en lille bror om ca två veckor som är efter Chirlon 870.

    SvaraRadera
  2. Åh tack! Vad kul att hon ska få en lillebror ;) Låter som fin härstamning! Kul!

    SvaraRadera
  3. Massor av grattis, så glad för din skull. Roligt också att du kunde ta den på M!

    SvaraRadera
  4. Tack till dig med Elisabeth! Ja du har helt rätt i att jag känner mig väldigt tacksam att jag och M lyckades göra det tillsammans! :))

    SvaraRadera
  5. Jättekul och stort grattis !!!!!
    Jag vet ju hur duktiga ni är... förvånad ? NEJ ;))

    SvaraRadera
  6. Grattis från mig med. kunde inte komma in tidigare.Det är en skön känsla när man kan lämna det och fortsätta träna på nästa.

    SvaraRadera
  7. Tack till er med! Det är jättehärligt att ha nått ett mål på vägen så nu siktar jag mot nya mål ;)

    SvaraRadera