fredag 1 juli 2011

En sommardag

Idag har jag pluggat och varit till staden och små pysslat lite här hemma med tvätt och sånt som man behöver göra ibland.


Jag gillar pasteller på sommaren!


Joody är en vandrande fröpåse i mustachen


Parkerade Marksman lös medan jag gick och hämtade Z när de skulle få gå ner till sin hage nu ikväll. Det är ett förtroende som jag känner är mer och mer nödvändigt i vår relation att jag litar på honom att han står kvar. Det är något vi tränar varje dag på gången, i boxen och utanför stallet osv. Tilläggas ska att för M som alltid vill kolla runt och försöka komma med nya grejjer varje dag är det en stor bedrift att stå kvar på samma ställe och vänta även om det finns gräs.

3 kommentarer:

  1. Det är så olika med hästarna. Manno står gärna och glor där man ställer honom, men Åvik han vill hela tiden var med och kolla vad man gör. Som en liten hund hänger han en i hasorna. Ska Åvik stå kvar så får man anstränga sig. Ska Manno följa med en längre stund, får man anstränga sig.

    Härlig tvättbild : )

    SvaraRadera
  2. Ja det är verkligen olika hur hästarna är till sättet! Marksman vill gärna gå och utforska allt nytt och driva lite med allt och alla för att underhålla sig själv tror jag ;)

    SvaraRadera