tisdag 5 juli 2011

Auditionfilmning... Första försöket...

Igår hade jag sådan tur att mamma hjälpte mig att filma ett första försök till min Level 3 Freestyle Audition. Den gick ganska bra men det kom en regnskur så lägligt till när vi började filma men men. Nu har jag testat min plan och vet att den håller sig inom tidsangivelsen så nu kan jag fila lite på delarna och sen göra ett nytt försök.

Marksman blev jätteglad över det lilla krysset jag ställt upp som vi skuttade över några gånger. Jag kännde mest en skräckblandad förtjusning! Efter en galoppvolt så gjorde Marksman en riktig klassiger för att vara han och det var så lyckat att få med det på filmen. Kolla på det lilla smakprovet jag lagt in här...

2 kommentarer:

  1. Så roligt att få se! Jag tragglar ju runt och tror att jag ska göra en audition freestyle 3 någon gång. Stanna och beta och trampa ner koner är också väldigt mycket min Manno. Innan vi ens börjat använda dem, bara hade ställt ut konerna, lyckades Manno kliva ner de flesta.

    Lycka till med filmandet! Det andra är ju redan bra!

    SvaraRadera
  2. Ha ha visst är de roliga våra kreativa grabbar ;) Vi ska göra ett nytt försök till att filma idag igen.

    SvaraRadera