onsdag 6 juli 2011

Auditionfilmning igen

Ikväll filmade vi ett nytt försök till min Audition så nu har jag stå att välja bland... Ingen av dem är perfekt och vi har våra missar men jag ska fundera lite på hur jag ska göra med dem. Eventuellt skickar jag in en av dem på vinst och förlust och ser vad jag får för kritik för att jag inte ska bli löjligt petig...

Jag skjutsade hem mamma ikväll också så nu har vi vänt uppochner på mitt hus och sorterat upp allting och sparat eller slängt! Det känns jätteskönt att vara en bit på väg i packandet inför flytten men även för min egen del att inte ha massa onödiga saker som bara ligger och skräpar och är dålig Feng Shui ;)

Jag är så glad och tacksam för Marksman och känslan att jag kan lita på honom och vågar rida och satsa utan grimma/träns. Det är ett stort steg för mig!

4 kommentarer:

  1. Heja! Vad du är bra. Jag behöver kasta massa saker och rida min häst med tillit, så jag kommer med kommentarer lite på efterkälken;)

    SvaraRadera
  2. Haha du är underbar!

    Det är skönt när det är sorterat i grejerna och allt onödigt har fått gå till bättre behövande eller slängas.

    Jag står bara inför nästa lilla dilemma nämligen pm jag ska våga skicka iväg min Audition eller om jag ska försöka en gång till. Jag vet att vi kan bättre och vissa tabbar borde inte vara där men ska jag skicka ändå är frågan jag ställer mig...?

    SvaraRadera
  3. Skicka ändå! Så kände jag med min on line och jag tyckte att jag helt tappade koncentrationen efter en tredjedel av auditionen och endast Mannos goda vilja räddade oss.

    Det räckte ju för att få 3+ och erbjudande om stipendie eller rabatt eller vad man nu ska kalla det.

    Så jag tror att dina filmer räcker långt!

    SvaraRadera
  4. Ja delvis känner jag så med att jag bara ska skicka och se vad jag får men å andra sidan vet jag att vi kan bättre... Du gjorde ju helt rätt när du skickade iaf :) eftersom du fick så bra respons!

    SvaraRadera