tisdag 30 mars 2010

Funderingar kring sommarens aktiviteter

Sofie Svensson som fotat!

Mina funderingar om vilka happenings jag och Marksman tänkt åka på i sommar är lite beroende på en elräkning för att se hur mycket pengar som ska ut där innan jag vågar anmäla mig. Hellst skulle jag vilja vara med på allt men eftersom det inte har uppenbarat sig någon stenrik sponsor än så är det nog bara att drömma vidare ;))
Men  min ambition är att vara med så mycket som möjligt till fots på de kurser som inte M kan följa med på.


Men jag ska på det Savvy Club eventet hos Karin i Augusti och då vill jag gärna ha med M, sen hoppas jag att jag kan finansiera kursen för Martin och Karin i September för det var ju som sagt så fantastiskt bra förra året!
Får se om det blir någon kurs i Integrerad ridning i år, för det hjälpte verkligen min Finesse och M blev mycket bättre i sin kropp!
 
Det är så trevligt att träffa Parelli folk på sånna här tillställningar och jag ser fram emot att träffa så många som möjligt av er i sommar!
 
Jag hoppas hoppas på att jag får den ledighet jag önskat på jobbet så kanske jag kan i samband med Sundsvalls resan titta upp på Dalpraktikens Barelli Games http://dalpraktiken.se/barelli_games.htm så kul att träffa Norrlandsgänget med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar