tisdag 30 mars 2010

Bilprovningen

En regnig dag, men som ändå känns positiv för det tar verkligen på snön!
Idag var jag och besiktade bilen och transporten och de gick igenom båda två utan anmärkningar! Helt underbar, för man vet ju aldrig med den gamla bilen?! Så med turen på min sida köpte jag glad i hågen två trisslotter men jag vann inget, tror turen gick åt på bilprovningen :))
Så nu är ekipaget förberett så jag och Marksman kan äka till sommaren!
Bilden är från kursen för Martin Wimmer i somras, Sofie Svensson har fotat, hoppas det är okej att jag pluttar in den här Sofie?

3 kommentarer:

  1. vilka kurser ska du aka pa?
    kul att det gick bra med besiktningen!

    SvaraRadera
  2. Ja så skönt att det gick bra på besiktningen, klart att det går bra att du använder bilderna.

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket för dessa fina foton Sofie!

    SvaraRadera