måndag 22 mars 2010

Känslan sitter kvar

Idag red jag ut på Marksman en sväng längs leriga grusvägar, men vad gör det..? När Marksman kändes lika fin idag som i förrgår! Helt underbart <3 Looove min lilla häst! Skrittade mycket men travade en ganska lång bit och han höll ihop sig i samma underbara balans och takt!
Var ute 50 min, sen när jag kom in i stallet och tog av honom grejerna så såg han ganska trött och svettig ut men en revlotionerande upptäckt var att han stog i princip paralellt med både fram och bakfötterna! Det var likadant i förrgår när jag hade ridit honom, lite intressant för det är inget herr Marksman gör sådär spontant annars.
Hm How interesting?

Jag är så tacksam och glad för min häst och hur underbart härligt det är att leka och rida honom i alla fyra savvys såväl inne som ute i naturen <3 Min dröm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar