lördag 9 april 2011

Min dag

Igår blev jag ett kvarts sekel. Jag hade en bra dag och trevlig kväll i gott sällskap. Det blev inga bilder tagna igår men jag tog lite bilder idag eftersom jag har möblerat om totalt i mitt lilla torp för att vi skulle få plats allihopa så bordet står mitt på golvet.
Finns det hjärterum så finns det stjärterum :)



Jag fick en jättefin blomgrupp av Anita och P-O!

Jag fick även min favoritblomma TULPANER!

Tack för alla gratulationer på internet och via telefon samt familjen Englund och Jesper och Åsa som förgyllde min kväll! <3

2 kommentarer:

  1. Grattis!!!! Hade inte en aning om att du fyllde. Va bra att du fick en härlig dag :) Grattis grattis :)

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket! Jag låg lite lågt med att det var min bemärkelsedag ;)

    SvaraRadera