måndag 25 april 2011

Grönbete

Ytterligare en underbar dag som började med att jag och A-C åkte in till stan och shopade lite. Första anhalt var Hööks för de hade 10% på hela sortimentet så jag köpte hylsor till mina stigläder som jag har på Amazonas sadeln och en till Back on Track pad så kan jag linda båda bak på Marksman över natten för han har fått en lite lurig galla på vänster bak nu. Jag köpte även en flaska pålsglans från Tobbe Larssons serie så det ska bli spännande att prova eftersom jag inte använt glans på massa år för jag tyckte det var så mycket konstiga saker i det men dessa produkter ska väl vara mindre konstiga. Men först ska M tvättas!

Under tiden när vi var i stan hade J fixat en ny hage så Z:a och M fick flytta ner till den och lyckan var gjord GRÄS!
  
M är lite vild och galen och manen som jag frisserade igår bara flyger i vinden



Sen tvättade samma J min bil och helt chockerande är att det var en blå bil jag hade :O


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar