lördag 30 april 2011

Deadlineoholic

Jag har försökt hålla ordning på allt här hemma men igår kväll kom gårdsfolket hem igen så det var skönt. En av A-Cs hästar lyckades skaffa sig ett sår vid hasen som såklart skulle svullna upp men annars har de skött sig :) Jag fick min belöning idag i form av en bukett äkta Holländska Tulpaner åh vad jag älskar den blomman!

Idag har jag även kommit till insikt att jag är nog en Deadlinoholic om det nu finns något som heter så. Prossessen att bli en "oholic" är ju lång det vet vi ju alla så det har inte slagit mig över en natt men jag blir så trött när jag försätter mig i den situtionen. Men någon gång ska väl jag lära mig! Så det har inte blivit så mycket hästar idag än att mocka åt Nisse och Marksman och ta in dem allihop som vanligt. Ser fram emot helg och att jag ska jobba lite av skolan även under helgen så det inte blir sådan panik i butiken nästa vecka som är den sista i Svenska B vilket jag inte kan fatta.

En bild som Theresia tagit på Nisse som ser helt brun ut :) och Sigge i bakgrunden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar