tisdag 5 april 2011

Hur många lingon finns det i världen

Igår var vi och såg filmen "Hur många lingon finns det i världen" på bio och den var riktigt bra. Kul att se Glada Huddikteatern igen. Filmen hade ett bra upplägg som höjde skådespelarna vilket gjorde filmen intressant och med djup.

På hästfronten blev det inte så mycket gjort igår för först besiktade jag bilen som inte gick igenom... :( Jag och mamma lunchade i stan och  sen åkte jag runt på hästaffärerna för att inventera vad som fanns i utrustningsväg som jag kan behöva till min nya sadel. Men som vanligt får jag nog säga så blev jag lite besviken på utbudet som finns i Borås. De har lite dåligt utbud i butikerna här så det blir väl till att göra en stökresa till Skara eller Jönköping kanske ;) hihi

En lite konstig bild på sadeln när den har fårskinnsöverdraget på sig eftersom det duggade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar