torsdag 21 april 2011

Gott och blandat VÅR

I söndags kändes det som "back in the oldies" för jag följde med T och R på clearround dressyr i Svenljunga som hästskötare. Det var kul att se den "världen" igen och jag blev mycket sugen att själv rida ett program :)


Vi har även haft vårstädning i stallet och fixat och donat samt gett ridbanan lite underhåll. Det är roligare att rida och greja när det är lite fixat runtomkring och ridbanan känns så stor nu jämfört med manegen.

Min damm har fått fint besök av ett gräsandspar. De är mitt i bilden ungefär.

Jag utnyttjade mitt presentkort häromdagen och unnade mig ett riktigt lyxigt schabrak till min nya sadel och M är verkligen fin i det.



4 kommentarer:

  1. Ja man blir allt lite sugen på att tävla när man ser andra göra det
    :-) Hoppas allt är bra med dig och att du får en riktigt bra påsk.

    SvaraRadera
  2. Ja det blir man verkligen!
    Jag och M har det bra. Hoppas du får en Glad Påsk med! :)

    SvaraRadera
  3. Ja nu ska vi bli stiliga ser du ;) Hehe man får helt klart vad man betalar för i den världen.

    SvaraRadera