lördag 27 augusti 2011

Tomhet idag

Idag har jag känt mig lite tom och inte förstått varför... När jag tittade på bilderna på Joody här på bloggen kom jag på att idag är det precis en månad sedan hon fick somna in. Då blev jag tvungen att släppa ut några tårar nerför kinderna... Jag saknar henne även om mitt beslut fortfarande känns rätt och att hon besparades mycket lidande. Min tomhet kommer lite ibland men speciellt när jag är själv för då fanns alltid Joody vid min sida vilket betydde mycket bara det men även att hon ville ha mat, en promenad eller bli kliad... Det är tomhet att inget husdjur ha... Kanske att jag vänjer mig? Eller inte? Skulle vilja ha en katt tror jag...


En blöt badhund! <3



Såhär låg hon bredvid mig när jag satt i fåtöljen <3 Saknar!

Snart ska jag åka upp till hästarna och greja med dem!

2 kommentarer:

  1. Åh, Frida, du har så rätt. Det är tomt när man förlorat en älskad. Men livet går vidare och nya kommer för att bli älskade och för att älska.

    SvaraRadera