torsdag 1 september 2011

Rullar på...

Dagarna de rullar på med skola och stall och lite annat göra. Det känns bra i skolan och där jag är nu så det är jag glad för.

I söndags var jag och tittade på Lögdö Ridakademi och det var intressant att se och träffa nya och gamla bekanta. De har gjort det så fint med ridbanan och allt på de platser jag har ridit på för ca tio år sedan och då såg det annorlunda ut.


Såhär vackert är det på Lögdö nu!


Marksman har tyvärr en lös sko så ridningen är lite lagd på is tills han blir omskodd. Nu ikväll fick han beta lite utanför stallet och jag tycker nog att han har slimmat till sig lite även om han har lite mage kvar.

Jag kan slänga ut en krok här med om det är någon som råkar ha en eller ett par barfotaskor i motsvarande storlek 3-4 i järnskor att sälja så är jag intresserad! Tror det skulle vara bra att ha i sådana här lägen. Jag håller tummarna att hovslagaren kan komma när han sa.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar