torsdag 11 augusti 2011

Mysiga dagar


Jag njuter av ledigheten och att umgås med vänner och bekanta. Ikväll var jag med släkten och vi åt räkfrossa vilket var väldigt trevligt och gott.


Sen åkte vi ut en sväng och tittade på havet ute på Åstön vilket var helt underbart för jag har längtat efter havet!

Marksman har det så bra i sitt nya stall och han och Sören går så bra ihop, de är som en spegel av varandra. De gör allt tillsammans och är hela tiden sida vid sida. De är nog lite samma skrot och korn tror jag. Jag har skrittat M i en vecka nu och det är kul att ha sällskap av J och Sören. Det finns hur mycket fina ridvägar som hellst så jag är verkligen imponerad.




2 kommentarer:

  1. Alltid härligt med massa ridvägar :) Hoppas ni kanon trivs :)

    SvaraRadera
  2. Ja vi trivs jättebra! Fina ridvägar gör allt så mycket roligare!

    SvaraRadera