lördag 6 augusti 2011

Bilder på torpet och lite av varje

Idag var jag och köpte Biopromin åt Marksman så nu ska han få äta sådana mineraler igen. Jag hoppas det blir bra! På kvällskvisten var jag upp till honom och han verkar ha bott in sig riktigt bra. A sa att det är som han har bott där i flera år och det känns skönt.

Jag har även sorterat lite i mina flyttkartonger och börjat bo in mig lite här i huset. Det mesta finns ju redan så det handlar mest om att jag ska få ordning på mina grejjer som jag behöver ha framme.

Idag kom torpet ut på Hemnet och jag tycker bilderna blev riktigt bra. Men det känns lite konstigt att mitt boende ligger ute på nätet eftersom jag inte är inblandad i försäljningen på grund av att jag flyttade ut nu i samma veva. Det var visserligen tur att det tajmades så bra så det är jag tacksam för.

Länk till bilderna på Svensk Fastighetsförmedling: http://www.svenskfast.se/hemnet/pages/ObjectView.aspx?objectid=3TPBLD9BF53CGRMJ

2 kommentarer:

  1. Skönt att slippa visa torpet och fixa sådant, antar jag. Det är nog en mardröm för mig att vara tvugne att homestyla och visa huset för gnälliga typer.

    SvaraRadera
  2. Ja det är skönt att jag slipper det.

    SvaraRadera