tisdag 15 juni 2010

Manprov

Efter en rejäl infektion för många år sedan har Marksman varit lite av en hosthäst, han har haft sk igångsättningshosta lite till och från... Men nu den senaste tiden så har hostan blivit värre, det har kommit ett host lite nu och då, så jag har oroat mig att hostan blivit värre... Efter mycket övervägande fram och tillbaka så tog jag kontakt med en alternativare och ska nu idag åka dit med ett manprov så får han se om han hittar något på hostan och div andra områden i Marksmans kropp för att jag ska få bästa preparaten. Jag hoppas att det ger bra utslag och att Marksman blir bättre med det.


Marksman på kursen i Halmstad sommaren 09. Sofie Svensson har fotat.

Men jag är ju som alltid lite orolig när det gäller min lilla älskling <3

5 kommentarer:

  1. Hej
    Hoppas allt är bra med er annars.
    Får hoppas att hostan går över ja man blir ju lite orolig när de "små" liven inte är helt ok.
    kram

    SvaraRadera
  2. Hostan har nog gått över just nu, men han lär få en rejäl utränsning! Men det blir nog bra tillslut hoppas jag! Annars är det bra med oss, jag blir bara så superorolig så fort det är något med M.

    Hoppas ni mår bra over there också!

    Kram

    SvaraRadera
  3. vad är en manprov??? har aldrig hört talas om det men det verkar intressant :). jag är detsamma - blir helt oroligt (hysteriskt) när det är nagot med milva. för inte sa länge sedan köpte jag flyttande örter till henne för andningen - hon andades konstigt när hon at. när ali var här nu fragade jag henne vad det kunde vara och ja, da var det ju sa att milva at för hastigt och tar sig inte tid att andas emellan....;). sa mycket till mina örter för andningsproblem....

    SvaraRadera
  4. Halllllooooooo Frida!!! Var är du???? Saknar ju din bloggande....

    SvaraRadera
  5. Gullig du är Marion som skriver! :) Jag har lagt av mig lite med bloggandet, är mycket runt omkring nu, men jag hoppas att det ska rätta till sig.
    Manprovet är bara en mantuss som jag klippte av Marksman och åkte med till en "alternativare" som bor här i närheten och genom att analysera det på något sätt som jag inte riktigt kan förstå hur så kunde han se massa saker som M har som obalanser, sviter av gamla sjukdomar, fysiska svagheter som jag visste om men han som aldrig sett hästen...?? mm mm... Utifrån det fick jag tre preparat som ska vara sammansatta på ett bra sätt så han kan bli frisk som en nötkärna hoppas jag.

    SvaraRadera