torsdag 24 juni 2010

Kvällsaktiviteter

När jag kom till stallet efter jobbet så var de klara med höet för idag, men de har slagit resten nu så jag lär nog få min beskurna del av höandet...

Sen grejade jag med hästarna, först med Nissen på ridbanan, det var verkligen spännande att se att det som jag gjort tidigare har sjunkit in under tiden som det varit lite lugnare ett par dagar. Han är såååå mysig när man kommer honom inpå.

Sen red jag ut på Marksman med A-C och Sigge och Th och Malin, en tur i skogen i solnedgången, härligt. Marksman kändes fin så nu är det nog bara att köra vidare igen ;)) Skulle bara behöva mer tid så för jag skulle kunna grejja timmatals med hästarna, de är så faschinerande. <3

Darlingen!

2 kommentarer:

  1. Skönt att han verkar vara i god form igen:)

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas att det vänder nu, jag har väl bara gått och väntat på en mega utrensning, men jag har inte sett några större grejer än... Tack och lov! Så det är nog bara att köra på och se vad som händer dag för dag, som vanligt.

    SvaraRadera